אח של אבא

אח של אבא

אח של אבא שלי ידע עליי הכול, הוא גם היחיד שסיפרתי לו שאני עדיין בתול, ואני כבר גבר בן 24. תמיד הרגשתי קרוב אליו, יותר ממה שהרגשתי לאבא שלי, אולי בגלל שהיינו קרובים בגיל יחסית, או פשוט בגלל שאבא שלי היה בן אדם נוקשה, שכל מה שעניין אותו זה רק עבודה וספורט.

יום אחד הוא התקשר אליי, והודיע לי שהוא יבוא לקחת אותי שעתיים מאוחר יותר, ושאני אכין את עצמי להפתעה שהוא הכין לי. הוא לא רצה לפרט, רק ציין בפניי שישנה איזו בעיה שהוא צריך את עזרתי בלפתור אותה, ואני אבין אחר כך במה מדובר. טוב, נשארתי סקרן, אבל התכוננתי למה שזה לא יהיה.

בשמונה בערב הוא התקשר וביקש שארד, הוא חיכה לי בחנייה.

ירדתי ונכנסתי לאוטו, מביט בו במבט שואל. הוא לא דיבר מעבר למשפט – "כשנגיע, תדע במה מדובר".

לאחר רבע שעה של נסיעה, יצאנו מחיפה לכיוון הקריות, והוא עצר את האוטו ליד בניין ברחוב שקט וצדדי בקריית ביאליק. לא הבנתי לאן הגענו ומה אנחנו עושים פה, אבל למדתי לא לשאול יותר מדי שאלות, ועליתי אחריו לקומה שלישית.

לאחר דפיקה בדלת, פתחה בפנינו בחורה סקסית, שהפילה לי את הלסת מהמקום לרצפה. היא הייתה מהממת!

הוא לקח אותי לאחת מאותן דירות דיסקרטיות, שקראתי עליהן בסיפורי סקס, ואוננתי כמו מטורף. איזה גבר האיש הזה! היום בזכותו אני אאבד סוף סוף את הבתולים שלי, גם אם זה אצל מישהי בתשלום.

לא שהיה חסר לי משהו, נראיתי טוב. רק הביטחון העצמי שלי היה בתחת, וכל פעם שהייתי צריך לבר עם בחורה, הייתי מקבל שיתוק כמו מפגר.

בקיצור, נכנסתי אחריה לדירה; והוא אמר לי שהוא יגיע לאסוף אותי אחרי שעתיים. הדלת נסגרה אחרינו, ואני עמדתי מבלי לדעת מה לעשות עם עצמי.

ברגישות היא התקרבה אליי, והחלה ללטף אותי בגופי. כשאני מרגיש איך הזין שלי נעמד למגע ידיה. הורדתי מהר את מכנסיי, ודחפתי את הזין שלי לתוכה בעמידה. גמרתי תוך דקה, מרגיש כמו אידיוט.

היא חייכה אליי, ומשכה אותי בלי מילים למקלחת.

שם, מתחת לזרם המים, היא הביאה אותי לזקפה מוחלטת, ולקח לי חצי שעה לגמור שוב, כשאני טוחן אותה בלי הפסקה בכל חור בגוף שלה ובכל מקום בבית.

מאז הלכתי לכמה דירות דיסקרטיות, בלי עזרה של אף אחד.